Ramalan cuaca Hari Krismas

Spread the love

25 DISEMBER 2022 – Jabatan Meteorologi Malaysia (MET Malaysia) mengeluarkan ramalam cuaca pada hari Sambutan Krimas yang berlangsung pada hari ini.

Pada sebelah pagi, MET Malaysia meramalkan hujan di kebanyakan tempat di Sabah (Pedalaman, Pantai Barat, Kudat & Sandakan) dan WP Labuan. Ribut petir / hujan di jangka berlaku di satu dua tempat di kawasan pantai di Pahang, timur Johor dan Sarawak (Kuching, Samarahan, Betong, Sarikei, Mukah, Bintulu, Miri & Limbang). Manakala tempat- tempat lain tiada hujan.

Pada sebelah petang pula, hujan dijangka berlaku di kebanyakan tempat di Sabah (Pedalaman, Pantai Barat, Kudat & Sandakan) dan WP Labuan. Ribut petir / hujan pula di satu dua tempat di Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Johor, Sarawak
(Kuching, Samarahan, Betong, Sri Aman, Sibu, Bintulu, Miri & Limbang) dan Sabah (Tawau). Manakala tempat- tempat lain tiada hujan.

Seterusnya pada semalam malam, hujan di kebanyakan tempat di Sabah (Pedalaman, Pantai Barat, Kudat & Sandakan) dan
WP Labuan. Hujan juga dijangka berlaku di satu dua tempat di Sarawak (Miri & Limbang) dan Sabah (Tawau). Manakala tempat- tempat lain tiada hujan.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation