DC Healthcare Diiktiraf Di Malaysia Book of Records Sebagai Rangkaian Klinik Estetik Pertama Disenaraikan Di Bursa Malaysia

Spread the love

Kumpulan Meraikan Ulang Tahun Kelapan dan Teruskan Menetapkan Piawaian Keselamatan dalam Perubatan Estetik

KUALA LUMPUR, 12 SEPTEMBER 2024 DC Healthcare Holdings Berhad (“DC Healthcare” atau “Kumpulan”), penyedia penjagaan kesihatan estetik dan kesejahteraan perubatan terkemuka yang mengkhusus dalam penyediaan prosedur tidak invasif dan invasif minimum, dengan bangganya mengumumkan pengiktirafan penting dalam Malaysia Book of Records. Meraikan lapan tahun kecemerlangan, Kumpulan telah diiktiraf sebagai Rangkaian Klinik Estetik pertama yang disenaraikan di Pasaran ACE Bursa Malaysia, dengan modal pasaran terbesar oleh rangkaian Klinik Estetik pada RM214 juta, menetapkan penanda aras baharu dalam industri.

Sebagai ulang tahun kelapan mereka, DC Healthcare melancarkan kempen yang mencerminkan perjalanan inovasi dan komitmen berterusan untuk meningkatkan kesejahteraan dan keselamatan pelanggan. Sambutan ini bukan sahaja memperingati pencapaian masa lalu tetapi juga menjadi pentas untuk kemajuan masa hadapan. Dengan keselamatan sebagai nilai teras, Kumpulan terus menerajui industri dengan memastikan piawaian penjagaan tertinggi di semua klinik. Komitmen ini mengukuhkan dedikasi terhadap keselamatan dan kepercayaan pelanggannya, kerana DC Healthcare terus mengembangkan perkhidmatan dan mendukung standard kecemerlangan perubatan tertinggi.

Dr. Chong Tze Sheng, Pengarah Urusan DC Healthcare berkata, “Kami amat berbesar hati dengan pengiktirafan daripada Malaysia Book of Records, yang menonjolkan penubuhan kami dalam sektor perubatan estetik. Semasa meraikan ulang tahun kelapan, kami memperbaharui komitmen untuk keselamatan dan kecemerlangan, memastikan penjagaan kesihatan estetik bukan sekadar perkhidmatan, tetapi keperluan untuk meningkatkan kesejahteraan.”

DC Healthcare berterima kasih atas pengiktirafan oleh Malaysia Book of Records, yang bukan sahaja meningkatkan keterlihatannya tetapi juga mengesahkan hala tuju strategiknya. Dengan menetapkan piawaian industri, Kumpulan menyasarkan untuk memberi inspirasi kepada pihak berkepentingan dan meluaskan kepimpinan pasarannya. Pengiktirafan dan kempen ulang tahun adalah peristiwa penting dalam misinya untuk menjadikan penjagaan kesihatan estetik mudah diakses dan penting, mengubahnya daripada kemewahan kepada keperluan. Visi ini disokong oleh komitmen yang tidak berbelah bahagi daripada pasukan dan kepercayaan yang diberikan oleh pelanggan dan pemegang kepentingannya.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation