• arrow_back Home
  • keyboard_arrow_right AM

Agape ATP Perkenal ATP2, Untuk Kecergasan Kesihatan dan Kesejahteraan Masa Depan

Spread the love

Dipertingkatkan dengan 76 Mineral Penting, 20 Asid Amino dan Enzim Lanjutan untuk Menyokong Peningkatan Kesejahteraan

KUALA LUMPUR, 23 SEPTEMBER 2024 –  AGAPE ATP Corporation (“ATPC”) tersenarai di NASDAQ, melalui anak syarikatnya, AGAPE Superior Living Sdn. Bhd (“ASL”)., dengan bangganya memperkenalkan versi tambahan tambahan utama kesihatannya, ATP2. Produk terkini, ditambah baik dengan perkembangan saintifik termaju, direka untuk menangani cabaran kesihatan utama termasuk penuaan, metabolisme dan pengurusan penyakit kronik. ATP2 merupakan kemajuan ketara dalam sains pemakanan, menawarkan pendekatan holistik untuk meningkatkan kesihatan, meningkatkan tenaga dan menyokong kesejahteraan keseluruhan.

Pada pelancaran itu, ATPC mengumumkan bahawa syarikat itu menyasarkan untuk menjual 5,000 unit menjelang akhir tahun, didorong oleh gabungan unik produk enzim berasaskan tumbuhan, mineral, asid amino dan teknologi hidrogen asetat termaju. ATPC yakin permintaan akan meningkat apabila pengguna semakin mencari penyelesaian semula jadi untuk meningkatkan kesihatan dan kecergasan mereka.

L-R: Prof Dato’ Sri Dr How Kok Choong, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Global ATPC dan Dr. Fernando Cortizo, Presiden Pasukan R&D ASL

Dr. Fernando Cortizo, Presiden Pasukan Penyelidikan dan Pembangunan ASL, berkata, “Masa depan pemakanan adalah dalam keupayaan kita untuk membalikkan kesan penyakit kronik dan penuaan. ATP2 ialah suplemen yang merangkumi visi ini, menggabungkan sains termaju dengan campuran kuat enzim, mineral dan asid amino ATP2 direka untuk menangani pelbagai masalah kesihatan, formulasi uniknya menyokong peningkatan pengeluaran tenaga dengan meningkatkan tahap Nicotinamide Adenine Dinucleotide(“NADH+”) dalam badan.”

Formula dipertingkatkan ATP2 mengintegrasikan gabungan bahan termaju yang merangkumi enzim berasaskan tumbuhan, 76 mineral penting dan 20 asid amino, semuanya berfungsi secara sinergi dengan bahan terasnya, hidrogen asetat, komponen unik yang telah terbukti secara saintifik untuk meningkatkan metabolisme , mengurangkan keradangan, dan membantu dalam membalikkan kesan penuaan. Ramuan tambahan berfungsi dengan lebih berkesan untuk meningkatkan kesihatan selular, mengawal selia fungsi badan utama dan menyokong kecergasan jangka panjang.

Prof Dato’ Sri Dr How Kok Choong, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Global ATPC, berkata, “ATP2 memainkan peranan penting dalam menguruskan tekanan darah dan paras gula dalam darah, menggalakkan kesihatan kardiovaskular dan meningkatkan flora usus. Ciri-ciri anti-penuaan produk datang daripada keupayaannya untuk meningkatkan pembaikan selular, mengurangkan tekanan oksidatif, dan menstabilkan fungsi genom, membantu pengguna mengekalkan keadaan muda, bertenaga apabila mereka semakin tua.”

Beliau menambah, “Produk ini merupakan pencapaian utama untuk ATPC. Ia mencerminkan komitmen berterusan kami terhadap inovasi dalam kesihatan. Formula komprehensif ATP2 menangani beberapa cabaran kesihatan yang paling penting hari ini. Dengan keupayaannya untuk meningkatkan metabolisme, mengurus keadaan kronik dan menyokong anti-penuaan, ATP2 menonjol sebagai penyelesaian transformatif untuk sesiapa sahaja yang ingin meningkatkan kesihatan keseluruhan mereka.”

Dikilang di Malaysia, produk tersebut menjalani kawalan kualiti tertinggi, manakala formulasinya menggabungkan teknologi termaju dari Australia, Amerika Syarikat, Eropah dan Jepun. Dengan membawa pengeluaran lebih dekat ke rumah, ATPC boleh memastikan bekalan ATP2 yang stabil untuk memenuhi permintaan pengguna sambil mengekalkan standard kualiti yang unggul.

Sebagai sebahagian daripada misi ATPC untuk menyelaraskan dengan Matlamat Pembangunan Lestari PBB (“UNSDG”), terutamanya dalam kesihatan dan kesejahteraan, ATP2 berkedudukan untuk memberi impak yang berkekalan kepada pasaran kesihatan. Dengan menawarkan penyelesaian yang disokong secara saintifik yang menangani kebimbangan kesihatan umum, ATPC mengesahkan semula peranannya sebagai peneraju dalam penyelesaian kesihatan yang mampan dan inovatif.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation