• arrow_back Home
  • keyboard_arrow_right AM

OSK PROPERTY MENGALU-ALUKAN KEHADIRAN PEOPLEUP SINGAPURA YANG BERKONSEPKAN HIBURAN KELUARGA PERTAMA DI ATRIA SHOPPING GALLERY

Spread the love

PEOPLEUP MENGAMBIL LANGKAH PERTAMANYA DI MALAYSIA, DISOKONG OLEH GREENWILLOW CAPITAL MANAGEMENT DAN ARKWOOD TRUSTEE (M) BERHAD.

SELANGOR, 25 SEPTEMBER 2024 – OSK Property teruja untuk mengumumkan perkongsiannya dengan PeopleUp, sebuah kumpulan hiburan dan permainan berbilang terkemuka yang ditubuhkan pada 2018 di Singapura.

Melalui perkongsian ini mereka akan memperkenalkan jenama permainan serantau yang serba baharu kepada Galeri Beli-belah Atria di Petaling Jaya, menandakan pengembangan PERTAMA PeopleUp melangkaui Singapura. Hab hiburan terkenal ini akan memenuhi keperluan keluarga dan kanak-kanak, mewujudkan destinasi sehenti untuk keseronokan, pembelajaran dan pengalaman keluarga holistik.

Majlis menandatangani perjanjian itu berlangsung di Atria Shopping Gallery dan perjanjian itu dilaksanakan antara OSK Property Investment, Pengurus Besar Pajakan Runcit Kumpulan Samantha Lew Pey Shin dan Ketua Pegawai Eksekutif PeopleUp Singapore Chris Tan Wei Quan. Acara itu disaksikan oleh Timbalan Pengarah Urusan Kumpulan OSK Ong Ju Xing dan Pengarah Urusan Pengurusan Greenwillow Capital Loh Wai Keong.

PeopleUp telah berjaya meletakkan jejaknya di Malaysia, terima kasih kepada rakan kongsi strategik serantaunya, Arkwood Trustee (M) Berhad dan Greenwillow Capital Management. Kedua-dua syarikat ini disokong oleh tokoh penting, Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengarah Urusan Arkwood Trustee, Sunny Yeo dan Pengarah Urusan Greenwillow Loh Wai Keong

Dengan lebih 16 jenama anak syarikat yang berkembang maju di Singapura, PeopleUp telah memperoleh reputasinya untuk menyampaikan pengalaman yang inovatif, menarik dan tidak dapat dilupakan untuk keluarga. Jenama utamanya, seperti Bouncy Paradise – taman permainan gelembung terbesar di Asia – dan Dinoland – taman dinosaur dalaman yang pertama dan terbesar di Singapura dengan hutan hidup, bersama-sama dengan VroomTown, bandar permainan pandu dalam mega pertama untuk kanak-kanak, telah menerima lebih setengah juta pengunjung setiap tahun.

Dijangka dibuka pada separuh pertama 2025, pengembangan baharu itu akan dibina atas kejayaan ini, mempamerkan konsep menarik dan berorientasikan keluarga dari Singapura dan memperkenalkan pengalaman baharu yang disesuaikan dengan pasaran Malaysia.

Pengurus Besar Pemajakan Runcit OSK Property Investment Group Samantha Lew berkata “Di OSK Property, kami komited untuk memilih ruang yang membawa nilai dan keseronokan kepada komuniti. Bekerjasama dengan PeopleUp adalah satu langkah ke hadapan yang menarik dalam mengubah Galeri Beli-belah Atria menjadi destinasi pilihan untuk keluarga Konsep permainan baharu ini akan meningkatkan kedudukan pusat beli-belah sebagai tempat mesra keluarga yang terkemuka, menarik pengunjung dari seluruh rantau ini.”

Ketua Pegawai Eksekutif PeopleUp Singapore Chris Tan Wei Quan menyatakan semangatnya untuk pengembangan: “Kami sangat teruja untuk membawa pendekatan unik, holistik hiburan keluarga kami ke Malaysia. Kerjasama dengan OSK Property membolehkan kami berkongsi visi dan semangat kami untuk permainan inovatif dan pengayaan dengan penonton yang lebih luas Kami yakin bahawa perdana ini akan bergema dengan keluarga dan menetapkan penanda aras baharu untuk hiburan keluarga di rantau ini.”

Menguasai lebih 60,000 kaki persegi dalam Galeri Beli-belah Atria, PeopleUp akan menyaksikan penciptaan destinasi keluarga unggul  baharu yang menarik yang merangkumi pelbagai keseronokan, hiburan dan pengalaman pembelajaran. Kompleks itu akan mengumpulkan enam bidang utama yang direka untuk memenuhi setiap jenis permainan:

Kids & Toddler Play: Persekitaran yang selamat dan menarik untuk diterokai oleh kanak-kanak yang lebih muda.

Permainan Sukan: Menggalakkan permainan aktif dan kecergasan fizikal melalui aktiviti sukan yang dinamik.

E-games dan Permainan Mengasyikkan: Menggabungkan teknologi canggih dengan permainan untuk pengalaman digital yang mendebarkan.

Sky Play: Pengembaraan tinggi di atas tanah dengan kawasan permainan bertingkat.

Taman Air: Pengembaraan akuatik yang menyeronokkan untuk keluarga.

Pengalaman Istimewa: Pengalaman unik yang dipilih susun yang akan mengejutkan dan menggembirakan pengunjung.

Sebagai tambahan kepada konsep segar dan menarik ini, PeopleUp juga akan memperkenalkan tarikan popularnya yang berpangkalan di Singapura ke Galeri Beli-belah Atria, menyesuaikannya agar menepati citarasa dan pilihan pasaran tempatan.

Zon-zon ini akan menawarkan gabungan pengalaman fizikal, mental dan deria yang menyeluruh untuk kanak-kanak dari semua peringkat umur, destinasi utama baharu itu akan menetapkan standard baharu untuk hiburan keluarga di Malaysia.

Perkongsian strategik OSK Property dengan PeopleUp adalah bukti permintaan yang semakin meningkat untuk destinasi riadah yang mengutamakan keluarga di Malaysia. Dengan menggabungkan konsep PeopleUp yang memenangi anugerah dengan visi OSK Property, Galeri Beli-belah Atria berharap untuk menjadi destinasi utama untuk keluarga yang mencari pengalaman yang menyeronokkan dan memperkaya.

Mengenai Galeri Beli-belah Atria

Galeri Beli-belah Atria ialah transformasi pusat membeli-belah ikonik yang digemari semalam di Petaling Jaya untuk memenuhi citarasa yang lebih canggih dan arif hari ini. Bahagian dalaman Galeri Beli-belah yang indah diilhamkan oleh keindahan semula jadi dan bentuk indah yang terdapat di hutan hujan tropika kami, mewujudkan rasa kemewahan semula jadi dan suasana yang mesra dan mesra. Atria berusaha untuk menawarkan pengalaman menyeluruh kepada pembeli dan menyediakan penyewa, aktiviti dan persekitaran yang kami harap akan membuatkan pembeli kami berasa santai, terinspirasi dan diperkaya.

Mengenai Pemaju – OSK Property

OSK Property ialah cabang hartanah Kumpulan OSK yang merupakan syarikat tersenarai awam di Malaysia dengan saiz aset melebihi RM 10 bilion. OSK Property ialah salah satu kumpulan hartanah terkemuka di Malaysia yang telah menyiapkan dan menghantar lebih daripada 50,000 hartanah di seluruh Malaysia dan Australia. Dengan portfolio pelbagai yang merangkumi pembangunan kediaman, komersial, hospitaliti, perindustrian dan penggunaan bercampur, OSK Property komited untuk menyampaikan ruang yang inovatif dan menarik yang meningkatkan cara hidup masyarakat.

Dengan setiap projek, OSK Property terus mencari dan mengutamakan strategi kemampanannya yang menggabungkan penyepaduan ciri reka bentuk mampan, meminimumkan jejak alam sekitar kami dengan menggabungkan teknologi termaju dan menyelitkan unsur semula jadi seperti permainan bayang-bayang dan aliran angin, dan menggunakan bahan mesra alam untuk memastikan kesihatan dan kesejahteraan keseluruhan penghuni.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation