trending_flat

Bengkel Motosikal Tawar Tayar Harga Rahmah RM5

KAJANG, 26 Mac 2023 - Dengan niat untuk meringankan beban pengguna, sebuah bengkel motosikal di Kajang, Selangor baru-baru ini telah menawarkan tayar motosikal pada harga Rahmah RM5. Dinamakan Program Amal Tayar Rahmah, ia ditawarkan oleh Bengkel Dania Garage pada 20 Mac lalu. Menurut pemilik bengkel itu, Mohd Mustakim Mohd Munawir, beliau menganjurkan jualan amal itu sebagai sebahagian sumbangan penghargaan kepada pelanggan bengkelnya. "Saya berterima kasih kepada semua pengguna dan pemilik motosikal yang menjadi pelanggan dan menyokong bengkel saya selama ini. Jadi sempena bulan Ramadan ini juga saya menawarkan tayar motosikal pada harga Rahmah, juga dengan tujuan untuk membantu meringankan beban pemilik motosikal," katanya kepada media hari ini. Tambah beliau, jualan amal yang dianjurkan selama sehari itu telah berjaya menarik kehadiran kira-kira tiga ribu pemilik motosikal. Bagaimanapun pihaknya memperuntukkan sejumlah seribu unit tayar untuk dibeli oleh pemilik motosikal pada harga RM5 […]

trending_flat

Phoong komited selesaikan Project Star City yang lama terbengkalai

SABAH 25 MAC 2023 - Menteri Pembangunan Perindustrian & Keusahawanan Sabah, Phoong Jin Zhe telah menghadiri dialog diantara PEKESTAR, Fusun International Holding LTD to membantu menyelesaikan masalah Projek Star City yang telah lama terbengkalai. "Saya faham banyak komplikasi berkenaan Star City yang berlarutan semenjak 18 tahun lepas, tapi saya akan menjadikan keutamaan saya mengkaji projek ini dan seterusnya cuba membantu keperluan para pembeli Star City sedia ada". "Saya akan cuba sedaya upaya membantu mencari penyelesaian terbaik untuk kedua belah pihak, para pembeli dan SUDC dalam isu ini" tegas Phoong lagi. Phoong juga mengingatkan bahawa beliau telah dipilih oleh rakyat dan menjadi tanggungjawabnya dalam menyelesaikan isu berbangkit di Kota Kinabalu. Turut hadir dalam sesi dialog tersebut adalah Stephen Wong, Presiden PEKESTAR, Anthony Dumpangol, Pengurus Besar SUDC, Datin Leena Bohuntang, Timbalan Pengurus Besar dan Chen Full Qing, Pengurus Projek Fusun International HoldingLTD.

trending_flat

Hujan lebat dijangka berlaku di Kedah, Sabah, Sarawak dan Labuan

26 MAC 2023 - Jabata Meteorologi Malaysia (MET Malaysia) telah mengeluarkan satu kenyataan pada pagi ini memaklumkan bahawa ribut petir, hujan lebat dan angin kencang dijangka di Kedah, Sabah, Sarawak dan Labuan pada hari ini. "Ribut petir, hujan lebat dan angin kencang dijangka di Langkawi Kedah. Manakala di  Sarawak adalah di Limbang. Di Sabah pula kawasan terlibat adalah di Pedalaman (Kuala Penyu) dan Sandakan (Kinabatangan dan Sandakan). Turut terlibat adalah WP Labuan." kata kenyataan tersebut. Amaran tersebut berkuatkuasa sehingga 1:00 tengah hari hari ini.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation